Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita – Bc. et Bc. Marie Mičková
Bc. et Bc. Marie Mičková
Diplomová práce
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Early career mathematics teacher: ideals, methods, reality
Anotace:
Diplomová práce pojednává o začínajícím učiteli matematiky, jeho střetem s realitou a reflexí jeho pedagogických počátků. Práce je rozdělena na dvě části – část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část se zabývá přístupy ve výuce (nejen) matematiky, problematikou začínajícího učitele a možnostmi (sebe) reflexe. Výzkumná část si pokládá za cíl analyzovat zkušenosti začínajících učitelů matematiky při …víceAbstract:
This thesis deals with an early career mathematics teacher, his encounter with reality and reflection of his pedagogical beginnings. The thesis is divided into two part – theoretical and research. The teoretical part deals with approaches in teaching (not only) mathematics, the issue of early career teachers and the posibility of (self) reflection. The research part aims to analyze the experience of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rtoez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Helena Durnová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Leni Lvovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Náboženská tématika u vybraných menšin v ČR ve výuce prostřednictvím konstruktivistického přístupu a prožitkové pedagogiky
Dominika Racková -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Self-reflection in Teacher Development
Veronika Popelková -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková