Iveta Tomášková

Bakalářská práce

Gastronomický festival jako marketingový nástroj

Gastronomic festival as a marketing tool
Anotace:
Cílem této práce je definovat gastronomické festivaly, zjistit, jakou úlohu hrají pro gastronomický cestovní ruch a vymezit jejich význam jak pro návštěvníky, tak i pro obchodní značky, které se těchto festivalů účastní. V teoretické části jsou definovány stravovací služby, trendy v gastronomii a gastronomický cestovní ruch. Dále jsou vymezeny a analyzovány vybrané gastronomické festivaly. Praktická …více
Abstract:
The aim of the thesis is to define gastronomic festivals, find out how these festivals are important for gastronomy tourism and define meaning they have for visitors and companies that participate in these festivals as well. In the theoretical part there are defined services provided in the area of gastronomy, modern trends in gastronomy and gastronomy tourism. Furthermore, particular gastronomic festivals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Lena Mlejnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69049

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj