Mgr. Martina HOLÁSKOVÁ

Bachelor's thesis

Angličtina v neanglickém reklamním textu

English in a non-english advertising text
Abstract:
Úkolem této bakalářské práce je zjistit, jak vnímají česká a německá cílová skupina používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia literárních pramenů se několik kapitol zabývá popisem vlivu globalizace na využívání anglického jazyka v reklamním textu v České republice a Spolkové republice Německo. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která byla provedena formou písemného dotazování …more
Abstract:
The bachelor research paper is focusing on the perception of a Czech and German target group about using English in advertising texts. According to literature sources a few chapters describe the utilization of a text in advertisements and the influence of globalization on using English in advertisements in Czech Republic and Germany.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4799

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLÁSKOVÁ, Martina. Angličtina v neanglickém reklamním textu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.