Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog – Eliška PERNIKÁŘOVÁ
Eliška PERNIKÁŘOVÁ
Diplomová práce
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Special Educational Diagnostic and School Special Consultant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá diagnostikou ve speciální pedagogice, která se skládá z diagnostiky speciálněpedagogické, psychologické a pedagogické. Dále se věnuje školnímu speciálnímu pedagogovi, který speciálněpedagogickou část diagnostiky často vykonává a zabývá se také vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část práce popisuje práci školních speciálních pedagogů s těmito …víceAbstract:
The diploma thesis deals with diagnostics in special pedagogy, which consists of special pedagogical, psychological and pedagogical diagnostics. He also works as a school special consultant, who often performs the special pedagogic part of diagnostics and deals with the education of pupils with special educational needs. The practical part of the work describes the work of school special consultants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PERNIKÁŘOVÁ, Eliška. Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciálněpedagogická diagnostika z hlediska školního poradenského pracoviště a školního speciálního pedagoga
Simona SZURMANOVÁ -
Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.
Alex ONDRÁČKŮ -
Diagnostika deficitů dílčích funkcí u dětí v předškolním věku
Monika ŠULCOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do kolektivu školní družiny v ZŠ a MŠ Rosice
Radka Cimburková -
Speciální pedagog jako pedagogický pracovník běžné školy v Praze
Daniela Švagrová -
Začínající školní speciální pedagog - rizika a úskalí pracovní pozice
Hana MOLZEROVÁ