Vytvoření nového business modelu pro cestovní kancelář Delta Reisen – Bc. Štěpán Roubalík
Bc. Štěpán Roubalík
Master's thesis
Vytvoření nového business modelu pro cestovní kancelář Delta Reisen
Creation of a New Business Model for Travel Agency Delta Reisen
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nového business modelu pro vybranou cestovní kancelář. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část popisuje podnikatelské prostředí firmy a trh cestovního ruchu. Analytická část obsahuje analýzu podniku a jejího okolí a rovněž obsahuje analýzu aktuálního business modelu podniku a ekonomickou analýzu podniku. Na základě těchto …viacAbstract:
This masters theses deals with creation of a new business model for chosen travel agency. This theses consists of two parts, a theoretical and practical. Theoretical part describes business environment and market of tourism. Analytic part contains analysis of the company and its surroundings and also contains analysis of the actual business model and economical analysis of the company. The new business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Roubalík, Štěpán. Vytvoření nového business modelu pro cestovní kancelář Delta Reisen. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration and Entrepreneurship / Entrepreneurship in Tourism Services
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Komunikace cestovní kanceláře na sociální síti Facebook
Adriana Markušová -
Návrh marketingové kampaně na Facebooku a Instagramu pro cestovní kancelář Golf Planet
Simona Pavelková