Komparace marketingové strategie týmů amerického fotbalu v České republice a USA – Jan Mikula
Jan Mikula
Bakalářská práce
Komparace marketingové strategie týmů amerického fotbalu v České republice a USA
Comparison of marketing strategy of american footbal teams in the Czech Republic and USA
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum v oblasti sportu amerického fotbalu. Zkoumá historii amerického fotbalu, jeho vznik a významné etapy v tomto sportu. Dále se zaměřuje na průzkum marketingových aktivit týmů v tomto sportu a historii marketingu amerického fotbalu. Na závěr práce popisuje implementaci těchto strategií a obsahuje návod komunikace pro konkrétní tým amerického fotbaluAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing research of American football teams. This thesis explore football history, the origin of football, and important milestones in this sport. This thesis also focuse on marketing research, marketing activities, American football teams and history of marketing. In the end, the thesis describes the implementation of these strategies and the marketing manual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nikola Pařízková
- Oponent: Martin Charvát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing NFL
Jiří Brychta -
Analýza mediální komunikace amerického fotbalu
Dominik Lupták -
Strategie rozvoje týmu amerického fotbalu Přerov Mammoths
Eduard KOCIAN -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš
Název
Vložil
Vloženo
Práva