International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada – Daria Ulianova
Daria Ulianova
Bachelor's thesis
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Mezinárodní expanze rychlých a luxusních módních značek ve střední Evropě: případ Zary a Prady
Anotácia:
Tato bakalářská práce se pokusila prozkoumat mezinárodní expanzi ve světě módy na příkladu dvou velkých značek: Zara jako značky rychlé módy a Prada jako luxusní oděvní značky. Autor provedl podrobnou analýzu mezinárodní expanze těchto značek a odpověděl na otázky, zda úspěch strategie závisí na zvolené metodě uvedení na trh a jak strategie ovlivňuje kupujícího. Kromě toho bylo provedeno hodnocení …viacAbstract:
This bachelor thesis attempts to study international expansion in the fashion world by the example of two major brands: Zara as a fast fashion brand and Prada as a luxury fashion brand. The author conducted a detailed analysis of the international expansion of these brands and answered the questions of whether the success of the strategy depends on the chosen method of entering the market and how the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedúci: Vadim Semenenko
- Oponent: Kateřina Chvátalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ULIANOVA, Daria. \textit{International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/da58zg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
The effect of large crypto platform crashes on the volatility of the crypto market.
Ekaterina Valatina -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová