Bc. Jitka Boučková
Diplomová práce
Komunikační mix
Communication mix
Anotace:
S reklamou se dnes setkáváme na každém kroku. Denně míjíme desítky plakátů, media-upů, billboardů a inzerátů. Reklama nás atakuje z televize i rádia, a na internetu na nás neustále vyskakují reklamní bannery i nevyžádané reklamní e-maily. Kromě toho na nás působí ve filmech a seriálech formou tzv. product placementu, čili zapojování výrobků určitých značek do děje. Slovo reklama pochází z latinského …víceAbstract:
Advertising is now seen everywhere around us. Daily we are coming along to loads of posters, media-ups, billboards and advertisements. Advertisement is also served to us from TV and radio stations and also from Internet where we are being bombed by banners and unwanted spam E-mails. We are also being influenced by advertisement seen in movies and TV series through the so-called product placement, which …víceKlíčová slova
reklama-advertisement služby-services přímý marketing-direct marketing informace-information zákazník-consumer propagace-promotion komunikace-communication kreativita-creative prodej-sale efektivita-effectiveness originalita-originality komunikační média-mass media vztahy s veřejností-public relations cílové skupiny-final groups agentury-agencies tisková konference-briefing monitoring zpráv-monitoring of news rozpočet-calculation krize-crisis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r3j63/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jiří Kubín
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance