Bc. Jitka Boučková

Diplomová práce

Komunikační mix

Communication mix
Anotace:
S reklamou se dnes setkáváme na každém kroku. Denně míjíme desítky plakátů, media-upů, billboardů a inzerátů. Reklama nás atakuje z televize i rádia, a na internetu na nás neustále vyskakují reklamní bannery i nevyžádané reklamní e-maily. Kromě toho na nás působí ve filmech a seriálech formou tzv. product placementu, čili zapojování výrobků určitých značek do děje. Slovo reklama pochází z latinského …více
Abstract:
Advertising is now seen everywhere around us. Daily we are coming along to loads of posters, media-ups, billboards and advertisements. Advertisement is also served to us from TV and radio stations and also from Internet where we are being bombed by banners and unwanted spam E-mails. We are also being influenced by advertisement seen in movies and TV series through the so-called product placement, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jiří Kubín

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Práce na příbuzné téma