Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností – Lucie Prouzová
Lucie Prouzová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Marketing Communication of Innovations In Multinational Banking Institutions
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci inovací nadnárodních bankovních společností na sociální síti Facebook. Cílem práce je zjistit, jaké inovace nadnárodní banky komunikují, jaké nástroje ke komunikaci využívají a nalézt vzorce chování při komunikaci inovací. V teoretické části jsou popsány marketingové pojmy, banky a jejich produkty, nadnárodní korporace a inovace. Praktická část …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of innovations of multinational banking companies via social network Facebook. The thesis aims to find out what innovations multinational banks communicate, what tools they use to communicate, and to find patterns in the communicational behaviour. The theoretical part describes marketing concepts, banks and their products, multinational corporations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Lisa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROUZOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dabzpy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v bankovnictví
Tomáš Vohnický -
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Lucie Mazancová -
Sociální sítě - teoretický koncept
Štěpán Košař -
Sociální sítě - využití v praxi (case studies)
Radek Langr -
Sociální sítě a jejich vliv na dnešní společnost
Petr Pavlásek -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
8. 9. 2023
Kohout, J.
8. 9. 2023