Petra VAĎUROVÁ
Bachelor's thesis
Barevná stopa, záměr i náhoda
Colored imprint, intention and coincidence
Abstract:
Cílem bakalářské práce je umožnit dětem "prožít" předgrafické experimenty a rozšířit tak možnosti jejich výtvarného vyjádření, prohloubit v dětech zájem o výtvarné činnosti, podpořit jejich kreativitu, osobitost a rozvoj fantazie. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozčleněna do pěti kapitol. Úvod teoretické části je zaměřen na stručný popis vývoje …moreAbstract:
Aim of the bachelor thesis is to let children "experience" pre-graphic experiments and to widen the possibilities of their art expression, to deepen children's interest in art artistic activities and to support their creativity, personality and imagination development. The thesis is divided into five chapters. Introduction of the theoretical part is focused on a brief description of children's art …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lenka Minaříková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAĎUROVÁ, Petra. Barevná stopa, záměr i náhoda. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / PVCk+4
Theses on a related topic
-
Grafické a předgrafické výtvarné techniky v preprimárním vzdělávání
Veronika ŠVÁBOVÁ -
Grafické výtvarné techniky v mateřské škole
Alena SCHERLINGOVÁ -
Využití přípravných grafických technik v mateřské škole
Ivana Lukášová -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ