Petra VAĎUROVÁ
Bachelor's thesis
Barevná stopa, záměr i náhoda
Colored imprint, intention and coincidence
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je umožnit dětem "prožít" předgrafické experimenty a rozšířit tak možnosti jejich výtvarného vyjádření, prohloubit v dětech zájem o výtvarné činnosti, podpořit jejich kreativitu, osobitost a rozvoj fantazie. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozčleněna do pěti kapitol. Úvod teoretické části je zaměřen na stručný popis vývoje …viacAbstract:
Aim of the bachelor thesis is to let children "experience" pre-graphic experiments and to widen the possibilities of their art expression, to deepen children's interest in art artistic activities and to support their creativity, personality and imagination development. The thesis is divided into five chapters. Introduction of the theoretical part is focused on a brief description of children's art …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Minaříková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAĎUROVÁ, Petra. Barevná stopa, záměr i náhoda. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pedagogy / PVCk+4
Práce na příbuzné téma
-
Grafické a předgrafické výtvarné techniky v preprimárním vzdělávání
Veronika ŠVÁBOVÁ -
Grafické výtvarné techniky v mateřské škole
Alena SCHERLINGOVÁ -
Využití přípravných grafických technik v mateřské škole
Ivana Lukášová -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ