Bc. Šárka Kneblová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové strategie. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii vybraného podniku a navrhnout doporučení pro její zkvalitnění. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. Teoretická část objasňuje základní pojmy, které se vztahují k marketingu a marketingové strategii. V následující praktické části je představena firma Jiří Šafránek …more
Abstract:
Master thesis deals with the issue of the marketing and marketing strategy. The aim of this thesis is to analyze marketing strategy of a selected company and to propose changes for improvement. The thesis consists of four main parts. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and marketing strategy. In the following practical part Jiří Šafránek company is introduced and then …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné