Bc. Šárka Kneblová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové strategie. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii vybraného podniku a navrhnout doporučení pro její zkvalitnění. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. Teoretická část objasňuje základní pojmy, které se vztahují k marketingu a marketingové strategii. V následující praktické části je představena firma Jiří Šafránek …viac
Abstract:
Master thesis deals with the issue of the marketing and marketing strategy. The aim of this thesis is to analyze marketing strategy of a selected company and to propose changes for improvement. The thesis consists of four main parts. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and marketing strategy. In the following practical part Jiří Šafránek company is introduced and then …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rgabr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management