Bc. Šárka Kneblová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové strategie. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii vybraného podniku a navrhnout doporučení pro její zkvalitnění. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. Teoretická část objasňuje základní pojmy, které se vztahují k marketingu a marketingové strategii. V následující praktické části je představena firma Jiří Šafránek …více
Abstract:
Master thesis deals with the issue of the marketing and marketing strategy. The aim of this thesis is to analyze marketing strategy of a selected company and to propose changes for improvement. The thesis consists of four main parts. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and marketing strategy. In the following practical part Jiří Šafránek company is introduced and then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rgabr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management