Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Šárka Kneblová
Bc. Šárka Kneblová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové strategie. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii vybraného podniku a navrhnout doporučení pro její zkvalitnění. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. Teoretická část objasňuje základní pojmy, které se vztahují k marketingu a marketingové strategii. V následující praktické části je představena firma Jiří Šafránek …víceAbstract:
Master thesis deals with the issue of the marketing and marketing strategy. The aim of this thesis is to analyze marketing strategy of a selected company and to propose changes for improvement. The thesis consists of four main parts. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and marketing strategy. In the following practical part Jiří Šafránek company is introduced and then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rgabr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
The notion connectivity in the EU’s economic diplomacy strategy towards the People’s Republic of China
Sandra Zwick