Návrh marketingové strategie vybrané organizace – Bc. Andrey Rybalka
Bc. Andrey Rybalka
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Proposal of marketing strategy of selected organization
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma marketingové strategie, které zůstává stále aktuálním v současném konkurenčním prostředí. Hlavním cílem této práce je vyhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti ELTON hodinářství, která působí na trhu od roku 1949 a dlouhodobě se věnuje výrobě luxusních náramkových hodinek pod značkou PRIM. Teoretická část práce se zabývá shrnutím poznatků, týkajících …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the topic of marketing strategy, which remains relevant in the current competitive environment. The main goal of this work is to evaluate the current marketing strategy of the watchmaking company ELTON, which has been operating on the market since 1949 and has long been dedicated to the production of luxury wristwatches under the PRIM brand. The theoretical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ic21o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková