Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN – Bc. Lukáš Navrátil
Bc. Lukáš Navrátil
Master's thesis
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
Project To Enhance Customers Satisfaction In The Company Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh projektu na zvýšení spokojenosti zákazníku ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN, zabývající se prodejem podlahovin a interiérového vybavení. Teoretická část se zabývá pohledem na problematiku chování zákazníka, teorií marketingového výzkumu a vybranými nástroji pro péči o zákazníka. Praktická část je věnována popisu společnosti a analýze spokojenosti zákazníků. Vychází …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is a proposal for increasing the customers satisfaction in the company Lubomír Uher HARMONIE DESIGN, which deals with selling the floor coverings and interior furnishings. The theoretical part deals with the view of the issue of consumer behaviour marketing research theory and selected tools for customer care. The practical part is dedicated to the description of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTIL, Lukáš. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/daohhw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Navrátil, Lukáš. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků
Veronika Jirková -
Online marketingová komunikace restaurace
Matýsková Matýsková -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Lucie Vavříková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Iveta Ducháčková -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová