Pricing Strategies on the Construction Tools Market – Vojtěch Mareček
Vojtěch Mareček
Diplomová práce
Pricing Strategies on the Construction Tools Market
Strategie cenotvorby na trhu elektrického nářadí
Anotace:
Cílem této práce je validovat zda je strategie hodnotově tvořené ceny vhodná pro určování cenové hladiny na trhu s elektrickým nářadím. Tato metoda bude validována jejím použitím pro výpočet cen tří elektrických strojů: vrtacího šroubováku, vrtacího kladiva a rázového utahováku. Po rešerši literatury popisující různé způsoby tvorby cen na základě hodnoty pro zákazníka bylo určeno, že nevhodnější výzkumná …víceAbstract:
The objective of this thesis is to validate whether value-based pricing is a suitable method for determining price levels on the construction tools (power tools) market. In order to test its viability, the method is used to determine prices of three power tools: drill driver, hammer drill and impact wrench. After the review of literature describing different ways to set prices based on customer value …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Obstacles to the implementation of value-based pricing
Florian Steinbrenner -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem v aktuálním konkurenčním prostředí
Eva Pašková -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
Marta Lelková -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Výzkum produktu pomocí conjoint analýzy
Markéta KRBCOVÁ -
Využití conjoint a shlukové analýzy v segmentaci trhu piva
Pavel Hykyš -
Pricing Strategy
Jaromír Mendl