Bc. Jozef Vícen

Bakalářská práce

Management a marketing sportovní akce - Mejcup

Management and Marketing of Sport Event - Mejcup
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou brněnské sportovní akce Mejcup, která je pořádaná společností nextG, s.r.o. V práci je přiblížen současný stav eventu z marketingového hlediska, autor se zaměřuje rozpoznání silných a slabých stránek, vyhledává příležitosti a potencionální hrozby. Na základě provedené analýzy je vytvořena strategie odpovídající zásadám SMART cílům. Ze zvolené strategie jsou formulována …více
Abstract:
This document analyses the sports happening Mejcup organised in Brno by the company nextG. The author presents atcual state of happening from marketing point of view, considers its positive and negative aspects, searches for opportunities and potential threats. Based on the analysis, there was defined a specific strategy equivalent to the SMART goals. In conclusion, there we formulated final recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jiří Voborný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií