Kristína Lušková

Bachelor's thesis

Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu

Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, které reklamy společnosti AmRest nejvíce oslovují zákazníky na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na důležité pojmy, které jsou nezbytné pro další pochopení praktické části. Ve druhé kapitole teoretické části jsou zpracovány výzkumy a studie z odborných publikací, které se do určité míry …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate which AmRest advertisements appeal to customers on the Czech market the most. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part concentrates in the first chapter on important concepts that are necessary for further understanding of the practical part. In the second chapter, the theoretical part deals with research and studies …more
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vyhodnotiť aké reklamy spoločnosti AmRest oslovujú zákazníkov na českom trhu najviac. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa sústredí v prvej kapitole na dôležité pojmy, ktoré sú nevyhnutné na ďalšie pochopenie praktickej časti. V druhej kapitole sa teoretická časť zaoberá výskumami a štúdiami z odborných publikácií, ktoré sa do istej miery …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2022
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87565