Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu – Kristína Lušková
Kristína Lušková
Bachelor's thesis
Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu
Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, které reklamy společnosti AmRest nejvíce oslovují zákazníky na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na důležité pojmy, které jsou nezbytné pro další pochopení praktické části. Ve druhé kapitole teoretické části jsou zpracovány výzkumy a studie z odborných publikací, které se do určité míry …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate which AmRest advertisements appeal to customers on the Czech market the most. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part concentrates in the first chapter on important concepts that are necessary for further understanding of the practical part. In the second chapter, the theoretical part deals with research and studies …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vyhodnotiť aké reklamy spoločnosti AmRest oslovujú zákazníkov na českom trhu najviac. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa sústredí v prvej kapitole na dôležité pojmy, ktoré sú nevyhnutné na ďalšie pochopenie praktickej časti. V druhej kapitole sa teoretická časť zaoberá výskumami a štúdiami z odborných publikácií, ktoré sa do istej miery …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87565
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2022
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Value of CSR for Czech Consumers
Elise Faradji -
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
Yasmeen Al frouh -
Technology adoption by Czech consumers
Prokop Švábík -
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková