Silvie KADLECOVÁ

Bachelor's thesis

Sportovní celebrity v reklamě

Sport Celebrities in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití sportovních celebrit v reklamě a jejich vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama, zařazena do systému marketingových komunikací a je popsáno její členění, definován je také sportovní marketing a pojmy celebrita a sportovní celebrita. Praktická část je zaměřena na analýzu výzkumu vnímání sportovních celebrit recipienty (studenty), učinění závěrů …more
Abstract:
The bachelor?s thesis focuses on the usage of sport celebrities in advertising and their perception by recievers. The theoretical part contains the definition of advertising, its classification in the marketing communications? system and description of its division, also the terms sport marketing, celebrity and sport celebrity are defined. Practical part focuses on the analysis of perception of sport …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KADLECOVÁ, Silvie. Sportovní celebrity v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications