Silvie KADLECOVÁ
Bachelor's thesis
Sportovní celebrity v reklamě
Sport Celebrities in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití sportovních celebrit v reklamě a jejich vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama, zařazena do systému marketingových komunikací a je popsáno její členění, definován je také sportovní marketing a pojmy celebrita a sportovní celebrita. Praktická část je zaměřena na analýzu výzkumu vnímání sportovních celebrit recipienty (studenty), učinění závěrů …moreAbstract:
The bachelor?s thesis focuses on the usage of sport celebrities in advertising and their perception by recievers. The theoretical part contains the definition of advertising, its classification in the marketing communications? system and description of its division, also the terms sport marketing, celebrity and sport celebrity are defined. Practical part focuses on the analysis of perception of sport …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KADLECOVÁ, Silvie. Sportovní celebrity v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing
Pavel KŘIŽKA -
Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.
Ivan VOLCHKOV -
Percepce komerčních a sociálních reklam a jejich rozdílů
Martina Čavnická -
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Marek Havlíček -
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Aneta Korcová -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina -
Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem
Ivana Poláčková -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous