Analýza německého trhu pro vstup a podnikání českých firem – Tomáš Jindra
Tomáš Jindra
Diplomová práce
Analýza německého trhu pro vstup a podnikání českých firem
An analysis of the entry and business operations of Czech companies in the German market
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je vytvořit komplexní informační soubor, který mohou čeští podnikatelé využít jako materiál pro zjištění perspektivnosti Německa jakožto cílové destinace pro jejich podnikání a současně jim bude návodem, jakým způsobem lze na tento trh vstoupit a efektivně zde podnikat. V úvodní kapitole jsou tuzemským exportérům nastíněny výhody mezinárodního podnikání a poskytnuty …víceAbstract:
The primary aim of this diploma thesis is to create a comprehensive information file for use by Czech entrepreneurs in determining whether Germany might serve as a potential target destination for their businesses. At the same time, it will serve as a guide to entering the German market and doing business effectively. The opening section presents the advantages of international trade to Czech exporters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Iveta Němečková
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72657
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová -
Expanze e-shopu na zahraniční trh
Ševela Ševela -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Expanze malého podniku se zaměřením na logistiku
Barbora Valentová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová