Využití vůně v marketingové komunikaci – Bc. Lenka Hnátová
Bc. Lenka Hnátová
Diplomová práce
Využití vůně v marketingové komunikaci
Use of Fragrance in Marketing Communication
Anotace:
Práce pojednává o využívání vonného marketingu pro ovlivňování zákazníků při nákupu a loajality ke značce. Úvodní část popisuje psychologii použití vůně v marketingové komunikaci a její působení na emoce člověka. Pohlíží a vnímání vůně na lidský mozek. Zákazníci často očekávají od návštěvy obchodu a nákupu nějaký výjimečný zážitek, který působí na smysly a emoce. Marketingové specialisté mohou vyvolat …víceAbstract:
The work deals with the use of scent marketing to influence customers in purchasing and brand loyalty. The introductory part describes the psychology of the use of fragrance in marketing communication and its effect on human emotions. It deals with the perception of fragrance on the human brain. Customers often expect some unusual experience from the store, that affects the senses and emotions. Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hnátová, Lenka. Využití vůně v marketingové komunikaci. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
Jan Vrána -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová