Tomáš SKOWRONEK

Bakalářská práce

Využití NLP technologií v klientských centrech

Using of NLP technology in client centers
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je využití NLP technologií v klientských kontaktních centrech. Cílem práce je zhodnotit stav plnění cílů kontaktního centra (tzv. service level) před a po nasazení chatbota a voicebota do provozu z hlediska efektivity. Teoretická část se zabývá základy daných technologií. Praktická část se zabývá samotnou analýzou stavu před a po nasazení voicebota/chatbota a následnou …více
Abstract:
This thesis focuses on the use of NLP technologies in client contact centers. The paper aims to evaluate the state of fulfillment of the contact center's goals (the so-called service level) before and after the deployment of the chatbot and voicebot into operation in terms of effectiveness.. The theoretical part is mainly based on product documentation and describes the functioning of the given product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOWRONEK, Tomáš. Využití NLP technologií v klientských centrech. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika