Bc. Ivana Homolková

Diplomová práce

Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Werbeslogans im Bereich der Sanitärtechnik

The Liguistic Analysis of German and Czech Advertising Slogans in Sanitation Technique
Abstract:
This final thesis is engaged in a linguistic analysis of German and Czech advertising slogans in sanitation technique. The theoretic part deals with a development of advertising, its function und its elements. The next part puts brain to concept of “slogan” – from its historical meaning to its main functions in modern advertising. The practical part analyzes the slogan lexical, syntactic and rhetorically …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá jazykovou analýzou německých a českých firem v oblasti sanitární techniky. Teoretická část pojednává o vývoji reklamy, její funkci a jejích základních prvcích. Další kapitola se věnuje pojmu „slogan“ od jeho historického významu až po hlavní funkce v dnešní reklamě. Praktická část analyzuje slogan na lexikální, syntaktické a rétoricko-stylistické úrovni. Práce obsahuje i slovník …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta