Subjektivní vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty – Bc. Veronika LAZNOVÁ
Bc. Veronika LAZNOVÁ
Diplomová práce
Subjektivní vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty
Perception of difficulty of physics tasks by teachers and students
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty. Je rozdělena do 4 kapitol. V první kapitole jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se fyzikálních úloh. Druhá kapitola se zabývá současným stavem vzdělávání budoucích učitelů fyziky, konkrétně tím, jak jsou připravováni na výuku fyzikálních úloh. Třetí kapitola pojednává o studiích ve světě zaměřených na vnímání …víceAbstract:
This thesis focus perceived difficulty of physics tasks by students and teachers. There are 4 chapters in this work. The first chapter introduces basic principles of physics problems, their taxonomy and possible solutions. Second chapter discusses the current state of education of future physics teachers regarding the solving methods of physics tasks. Third part deals with the studies in the world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kohout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAZNOVÁ, Veronika. Subjektivní vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Řešení úloh z fyziky užitím průměrů a poměrů - výhody a rizika
Anna RAICHLOVÁ -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Strategie řešení úloh s podporou periodické tabulky prvků u žáků střední školy
Denisa Jirásková -
Heuristické strategie při řešení úloh z matematiky na 1. stupni ZŠ
Veronika SCHEICHENOSTOVÁ -
Řešitelské strategie Hejného dětí
Eliška Uvírová -
Strategie řešení zeměpisné problémové úlohy na základě využití eye-trackingu
Roman HOUDEK -
Vliv metody CLIL na výsledky žáků a strategie při řešení slovních úloh ve výuce matematiky na základní škole
Olga KOMÍNKOVÁ -
Obecné strategie řešení úloh ve školské matematice
Kateřina KUČEROVÁ