Bc. Veronika LAZNOVÁ

Diplomová práce

Subjektivní vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty

Perception of difficulty of physics tasks by teachers and students
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty. Je rozdělena do 4 kapitol. V první kapitole jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se fyzikálních úloh. Druhá kapitola se zabývá současným stavem vzdělávání budoucích učitelů fyziky, konkrétně tím, jak jsou připravováni na výuku fyzikálních úloh. Třetí kapitola pojednává o studiích ve světě zaměřených na vnímání …více
Abstract:
This thesis focus perceived difficulty of physics tasks by students and teachers. There are 4 chapters in this work. The first chapter introduces basic principles of physics problems, their taxonomy and possible solutions. Second chapter discusses the current state of education of future physics teachers regarding the solving methods of physics tasks. Third part deals with the studies in the world …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Kohout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LAZNOVÁ, Veronika. Subjektivní vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/