Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb. – Miroslava MRÁZKOVÁ
Miroslava MRÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb.
Teaching od specific skills by students with visual impairtment in mainstream education in the course of primary education focusing on spatial orientation and independent movement.
Anotace:
Práce se zabývá výuce specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostatný pohyb. Cílem této práce bylo zjistit, zdali se vyučuje prostorová orientace a samostatný pohyb na běžných základních školách, do kterých jsou integrované děti se zrakovým postižením. Toho jsem docílila pomocí dotazování …víceAbstract:
This thesis focuses on teaching special competences to visually impaired pupils in the main educational stream within primary education with specialization in orientation in space and independent movement. The aim of the thesis was to find out whether orientation in space was trained in South Bohemian ordinary primary schools where visually impaired children are integrated. Qualitative research in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Miroslava. \textit{Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dc1iid/.
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Miroslava. Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb. . Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Raná péče, integrace a vzdělávání zrakově postižených dětí
Eva Nečasová -
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Možnosti využití moderních technologií v pomoci středně a těžce zrakově postiženým ve vzdělávání a běžném životě
Andrea KODÝDKOVÁ -
Vzdělávání zrakově postižených
Markéta Puci -
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Možnosti vzdělávání zrakově postižených žáků v základních školách a školách pro zrakově postižené (komparace)
Kamila HŮRKOVÁ -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Problematika výuky fyziky zrakově postižených žáků
Kateřina Černotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva