Svitlana Terletska

Bachelor's thesis

Počítačové nástroje pro získávání klientů

Computer tools for customer acquisition
Anotácia:
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou …viac
Abstract:
Based on real company and real data the aim of this work is to establish computer tools that are most effective for new customers acquisition. CRM system has been used as a tool to determine the results and calculate the sales funnel of the company. This bachelor work is focused on theoretical and practical processing issues. Conclusion contains a summary of the work and the author's recommendations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedúci: Ivana Topolová
  • Oponent: Jitka Koubalíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46846