Počítačové nástroje pro získávání klientů – Svitlana Terletska
Svitlana Terletska
Bachelor's thesis
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Computer tools for customer acquisition
Anotácia:
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou …viacAbstract:
Based on real company and real data the aim of this work is to establish computer tools that are most effective for new customers acquisition. CRM system has been used as a tool to determine the results and calculate the sales funnel of the company. This bachelor work is focused on theoretical and practical processing issues. Conclusion contains a summary of the work and the author's recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46846
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ivana Topolová
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46846
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Martin Wachtl -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Iveta Oršulíková -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal