Statistická analýza preferencí ve spotřebě piva v okrese Klatovy – Martin Vondráček
Martin Vondráček
Bakalářská práce
Statistická analýza preferencí ve spotřebě piva v okrese Klatovy
Statistical analysis of beer consumption preferences in the district Klatovy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencemi spotřebitelů piva v okrese Klatovy. Cílem práce je analýza preferencí pomocí dat nasbíraných vlastním marketingovým výzkumem, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Sběr dat probíhal začátkem roku 2017.Práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou teoretická východiska, ve kterých jsou pomocí odborné literatury popsány metody marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with preferences of the beer consumers in Klatovy district. The goal of this thesis is to analyse the preferences using data collected in my own marketing research which was in the form of a questionnaire. The data collection took place in the beginning of 2017.The thesis consists of two parts. The first part contains the theoretical basis in which the methods of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic
Petr Vacek -
Statistical analysis of wine consumption preferences
Amarzul Boldsaikhan -
Statistická analýza podnikových dat
Michal ELHOTA -
Statistická analýza výzkumu spokojenosti studentů s možnostmi stravování na Gymnáziu Brno, Křenová
Hana Prachařová -
Štatistická analýza vybraných determinantov ovplyvňujúcich športový výkon jedinca
Mária Kuczik -
Statistická analýza kriminality
Anna Netušilová -
Statistická analýza hodnocení reklamy spotřebiteli
Petra Doleželová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva