Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví – Bc. Eliška Zaoralová
Bc. Eliška Zaoralová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Factors influencing the shopping behavior of customers in independent bookstores
Anotace:
Předmětem magisterské diplomové práce je sledování faktorů, které ovlivňují zákazníka během nákupu v nezávislém knihkupectví. Pozornost je zaostřena na brněnskou nezávislou scénu. Teoretická část práce představuje jednotlivé složky a subjekty knižního trhu, neopomíná právní, ekonomické a institucionální regulace. Poté je představen pojem „nezávislé knihkupectví“ a jeho role v knižním segmentu. Následně …víceAbstract:
The subject of the master's thesis is to monitor the factors that affect the customer during the purchase in an independent bookstore. Attention is focused on the independent scene of Brno. The theoretical part of the thesis presents the individual components and subjects of the book market, also legal, economic and institutional regulations. Then the concept of "independent bookstore" and its role …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lg12q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. David Balarin
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie pro malé nezávislé knihkupectví
Terezie Barančicová -
The entry strategy to Belarussian book market
Yulia Ivanova -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Švédský knižní trh - historie a současnost
Eliška BALÍKOVÁ -
Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh
Ingrid Plánková -
Srovnání českého knižního trhu a knižního trhu Slovenska
Karolína ZBOROVSKÁ -
Upper-primary Learning Strategies in Reading
Jana Valigurová