Povědomí a postoje školní mládeža k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji – Klára Gazdíková
Klára Gazdíková
Bakalářská práce
Povědomí a postoje školní mládeža k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji
The Awareness and Attitudes of School Youth to Non-profit Organizations with Focus on Pupils of Elementary Schools in the Zlin Region
Anotace:
Nestáni neziskové organizace jsou právnické osoby, které na rozdíl od jiných podnikatel-ských subjektů, není cílem dosahování zisku, ale uspokojování potřeb konkrétních cílových skupin obyvatelstva. Tyto právnické osob užívají pojmy, jako nevýdělečné, obecně nebo veřejně prospěšné, či nevládní. Tyto pojmy charakterizují podstatu a náplň jejich činnosti. Tématem bakalářské práce je "Povědomí a postoje …víceAbstract:
Not-for-profit organizations are legal entities that, unlike other business entities, are not aimed at generating profits but satisfying the needs of specific target population groups. These legal entities use terms such as non-profit, generally or publicly beneficial or non-governmental. These terms characterize the nature and content of their activities. The topic of the bachelor's thesis is "The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAZDÍKOVÁ, Klára. \textit{Povědomí a postoje školní mládeža k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/dcc02b/.
Jak správně citovat práci
Gazdíková, Klára. Povědomí a postoje školní mládeža k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Spolupráce nestátních neziskových organizací a firem v oblasti komunikace
Monika Šafářová -
Komunikace Moment Česká republika o.p.s.
Bára Kubíčková -
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Michaela JOHNOVÁ -
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Petra ŠVARCOVÁ -
Marketingová komunikace neziskové organizace SKOK do života
Adéla Jakubovitsová -
Marketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele
Eliška RAPAČOVÁ -
Lobbying a fundraising jako nedílná součást komunikace neziskové organizace
Lucie Šůstková