Patrícia Ježíková

Diplomová práce

Marketingová stratégia spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS

Marketingová stratégie spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti HORNBACH Baumarkt CS. Teoretická část práce popisuje vysvětlení základních marketingových pojmů, které tvoří rámec pro vypracování praktické části. Praktická část se věnuje představení společnosti, definováním situační analýzy a SWOT analýzy, obsahuje výzkum vnímání zákazníků a seznámení s nebližší konkurencí. Práce rozebírá rozšířený …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to assess the marketing strategy of the company HORNBACH Baumarkt CS. The theoretical part of the thesis comprises the explications of the basic marketing concepts representing the framework for the practical part of thesis. The practical part is then dedicated to the introduction to the company, defining the situation and SWOT analyses and describing the customer …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie marketingovej stratégie spoločnosti HORNBACH Baumarkt CS. Teoretická časť práce popisuje vysvetlenie základných marketingových pojmov, ktoré tvoria rámec pre vypracovanie praktickej časti. Praktická časť sa venuje predstaveniu spoločnosti, definovaniu situačnej analýzy a SWOT analýzy, obsahuje výskum vnímania zákazníkov a priblíženie najbližšej konkurencie. Práca …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76291

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod