Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Jan Sedláček
Bc. Jan Sedláček
Diplomová práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Using marketing for improving competitiveness
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku ELSA´S SPORTS s. r. o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny základní poznatky čerpané z literatury, které se vztahují ke konkurenceschopnosti a marketingovým činnostem. Druhá část se zabývá analýzou současné situace v podniku a průzkumem přímých …víceAbstract:
This thesis is focused on using marketing for improving competitiveness company ELSA´S SPORTS s. r. o. Thesis is divided into three parts. These parts are theoretical, analytical and design. In theoretical part are introduced elementary informations from literature which are applied on competitiveness and marketing business. Second part is focused on an analysis current situation in company and exploration …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix SWOT konkurenceschopnost PEST marketing mix competitiveness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/nyi01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Haneček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka