Bc. Jan Sedláček

Diplomová práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Using marketing for improving competitiveness
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku ELSA´S SPORTS s. r. o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny základní poznatky čerpané z literatury, které se vztahují ke konkurenceschopnosti a marketingovým činnostem. Druhá část se zabývá analýzou současné situace v podniku a průzkumem přímých …více
Abstract:
This thesis is focused on using marketing for improving competitiveness company ELSA´S SPORTS s. r. o. Thesis is divided into three parts. These parts are theoretical, analytical and design. In theoretical part are introduced elementary informations from literature which are applied on competitiveness and marketing business. Second part is focused on an analysis current situation in company and exploration …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Tomáš Haneček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting