Bc. Markéta Gerhartová, M.A.

Diplomová práce

Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu

Marketing communication mix of a new pharmaceutical product (project study)
Anotace:
Cílem této práce je připravit modelovou projektovou studii inovativního léčivého přípravku bez předpisu, který nově vstupuje na český trh, při dodržení všech obligatorních limitujících požadavků vyplývajících ze zákona i ustanovení Státního ústavu pro kontrolu léčiv (SÚKL). V rámci této práce přináším nejen vhled do problematiky marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, resp. prostředků a technik …více
Abstract:
The aim of this work is to prepare a model Project Study of innovative over-the-counter product (OTC), which enters the Czech market, in compliance with all the obligatory limiting legal requirements and the provisions of the State Institute for Drug Control (SUKL). In this work, I bring not only the insights into the marketing communication mix and its tools, respectively its means and techniques …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní