Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu – Bc. Markéta Gerhartová, M.A.
Bc. Markéta Gerhartová, M.A.
Diplomová práce
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Marketing communication mix of a new pharmaceutical product (project study)
Anotace:
Cílem této práce je připravit modelovou projektovou studii inovativního léčivého přípravku bez předpisu, který nově vstupuje na český trh, při dodržení všech obligatorních limitujících požadavků vyplývajících ze zákona i ustanovení Státního ústavu pro kontrolu léčiv (SÚKL). V rámci této práce přináším nejen vhled do problematiky marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, resp. prostředků a technik …víceAbstract:
The aim of this work is to prepare a model Project Study of innovative over-the-counter product (OTC), which enters the Czech market, in compliance with all the obligatory limiting legal requirements and the provisions of the State Institute for Drug Control (SUKL). In this work, I bring not only the insights into the marketing communication mix and its tools, respectively its means and techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d1wi8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Jarmila Nováková -
Osud humánních hormonálních látek v odpadních vodách z farmaceutického průmyslu
Blanka Hodková -
Analýza výrobního procesu vybraného produktu ve farmaceutickém průmyslu
Lucie Pospíšilová -
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Michaela Bc. Vondráková -
Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR
Lenka Spurná -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická