Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti – Bc. David Mikulecký
Bc. David Mikulecký
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
Consumer behavior in a specific area
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování ve zvolené oblasti. Část teoretická vysvětluje základní pojmy spotřebitelského chování a prvky marketingové analýzy, kterými jsou zejména faktory ovlivňující nákupní chování a rozhodovací procesy při nakupování. Následně jsou zde uvedeny fáze a typ marketingového výzkumu a postupy při sběru primárních údajů. Praktická část popisuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour in the selected area. The theoretical part explains basic terms of consumer behaviour and marketing analysis elements, which are particularly factors influencing buying behaviour and decision-making processes while shopping. There are phases and types of marketing research and procedures for the collection of primary data. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bdks8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
- Oponent: Ing. František Zugar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova