Marketingová a mediální prezentace České filharmonie – Barbora Sedláková
Barbora Sedláková
Bachelor's thesis
Marketingová a mediální prezentace České filharmonie
Marketing and Media Presentation of the Czech Philharmonic
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu celkové prezentace České filharmonie, a to především po nástupu nového ředitele Davida Marečka v únoru 2011. Jsou popsány důvody, které vedly ke změně marketingové strategie České filharmonie, vycházející z jejího historického vývoje a potřeb přizpůsobit se současné moderní společnosti. Práce se zabývá převážně historií prezentace České filharmonie a podobou …viacAbstract:
This bachelor thesis is aimed at the analysis of the overall Czech Philharmonic presentation, especially the one that came together with the new director David Mareček in February 2011. The reasons, leading onward the Czech Philharmonic marketing stategy change and resulting from the historical developement and the need of adaptation to the contemporary modern society, are described. The thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Václav Riedlbauch
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Klarinetová skupina České filharmonie
Jan Czech -
Srovnání vnitřního prostředí Janáčkovy filharmonie Ostrava a Brussels Philharmonic s ohledem na historický a geografický kontext
Ondřej Daněk -
Česká filharmonie v praxi kulturní diplomacie ČR
Kristýna Palatá -
Česká filharmonie v průběhu politických krizí 20.století
Milena Kolářová -
Jiří Bělohlávek a Česká filharmonie
Helena KOKŠOVÁ -
Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno
Andrea Zimková -
Kulturní politika, vážná hudba a Česká filharmonie v ČSR v letech 1945-1953
Klára KOHOUTOVÁ -
Specifika ochrany a užití autorských práv děl živého umění
František Vlček