Komparace zákaznického servisu dvou lázeňských společností pomocí metody mystery shopping – Barbora Gladišová
Barbora Gladišová
Diplomová práce
Komparace zákaznického servisu dvou lázeňských společností pomocí metody mystery shopping
Comparison of Customer Services of Two Spa Companies Using the Mystery Shopping Method
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb pomocí metody mystery shopping. Předmětem teoretické části je objasnění problematiky spotřebního chování jedince, hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců a detailní popis metody mystery shopping. V druhé části byl v souladu s hlavním cílem diplomové práce popsán proces hodnocení úrovně kvality služeb ve společnostech Lázně Teplice nad Bečvou a.s. …víceAbstract:
This Master's thesis is about the evaluation of customer services using the Mystery Shopping method. The first part includes information about consumer behavior, employee performance evaluations and a detailed description of the Mystery Shopping method. The second part describes the process of evaluation of customer services in companies Teplice nad Bečvou Spa and Luhačovice Spa which is the main objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Petra Horváthová
- Oponent: Aleš Lorenc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLADIŠOVÁ, Barbora. \textit{Komparace zákaznického servisu dvou lázeňských společností pomocí metody mystery shopping}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/dd73la/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systému pracovního hodnocení v instituci finančních služeb
Nela Bijeljaninová -
Dopad mTurismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Iuliia Khabibullina -
Hodnocení kvality chůze u zdravých jedinců
Libor BARTEJS -
Kvalita života jedince se zevním fixátorem
Eliška ŘÍČAŘOVÁ -
Vliv chronického onemocnění na kvalitu života nemocného jedince
Martina Macháčková -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír