Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno – Bc. Lucie Machotová
Bc. Lucie Machotová
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno
Integrated marketing communication as the new form of an effective communication activity in Městské divadlo Kladno
Anotácia:
Tato diplomová práce zachycuje kulturní prostředí, jeho produkty a způsob jakým se tato specifická organizace prezentuje před veřejností. V teoretické části jsou rozebrány různé marketingové přístupy – ke službám, kulturním produktům a neziskovým organizacím. Dále je popsán profil cílového publika kulturních produktů a historický vývoj propagace českého divadla se zaměřením na divadelní plakát a fotografii …viacAbstract:
This thesis presents the cultural environment, its products and the way in which this specific organization presents before the public. There are the different marketing approaches – to services, cultural products, and non - profit organizations in the theoretical part. It is also described the profile of the target audience of cultural products and the historical development of the promotion of Czech …viacKľúčové slová
Marketing služeb marketing kultury marketing na trzích kulturních produktů cílové publikum kulturních produktů profil publika kulturních produktů divadlo divadelní plakát divadelní fotografie.Marketing of services marketing on the markets for cultural products marketing of the culture ( art marketing) the target audience of cultural products profile of audience of cultural products theatre theatre poster theatre photography.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tlpjm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHOTOVÁ, Lucie. \textit{Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dd7gd5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker