Bc. Lucie Machotová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno

Integrated marketing communication as the new form of an effective communication activity in Městské divadlo Kladno
Anotace:
Tato diplomová práce zachycuje kulturní prostředí, jeho produkty a způsob jakým se tato specifická organizace prezentuje před veřejností. V teoretické části jsou rozebrány různé marketingové přístupy – ke službám, kulturním produktům a neziskovým organizacím. Dále je popsán profil cílového publika kulturních produktů a historický vývoj propagace českého divadla se zaměřením na divadelní plakát a fotografii …více
Abstract:
This thesis presents the cultural environment, its products and the way in which this specific organization presents before the public. There are the different marketing approaches – to services, cultural products, and non - profit organizations in the theoretical part. It is also described the profile of the target audience of cultural products and the historical development of the promotion of Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní