Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko – Barbora SALČÁKOVÁ
Barbora SALČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko
Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce ?Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko? je popis veškerých informačních zdrojů, využívaných tímto regionem pro svoji prezentaci. V práci se zabývám marketingovou komunikací využívanou mikroregionem Bzenecko, jak místními obyvateli, tak potenciálními návštěvníky regionu. Práci jsem rozdělila na část teoretickou a praktickou. V teoretické …víceAbstract:
The aim of my bachelor´s thesis called ?Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko? is the description of all possible information sources used by this region for itself presentation. In this thesis I focused on marketing communication used by inhabitants of Bzenecko micro-region as well as with the possible visitors of this area. I divided the bachelor´s thesis into the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Pavličíková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALČÁKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dd88to/.
Jak správně citovat práci
SALČÁKOVÁ, Barbora. Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-SVu, Společný základ
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vývoje komunikace značky Zaječí
Kateřina VESELÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva