Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko – Barbora SALČÁKOVÁ
Barbora SALČÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko
Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce ?Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko? je popis veškerých informačních zdrojů, využívaných tímto regionem pro svoji prezentaci. V práci se zabývám marketingovou komunikací využívanou mikroregionem Bzenecko, jak místními obyvateli, tak potenciálními návštěvníky regionu. Práci jsem rozdělila na část teoretickou a praktickou. V teoretické …moreAbstract:
The aim of my bachelor´s thesis called ?Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko? is the description of all possible information sources used by this region for itself presentation. In this thesis I focused on marketing communication used by inhabitants of Bzenecko micro-region as well as with the possible visitors of this area. I divided the bachelor´s thesis into the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Helena Pavličíková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALČÁKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/dd88to/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALČÁKOVÁ, Barbora. Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / ČJu-SVu, Common module
Theses on a related topic
-
Analýza vývoje komunikace značky Zaječí
Kateřina VESELÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights