Mgr. Edita Vrbová

Diplomová práce

Porovnání názorů žáků základní školy standardního a alternativního (waldorfského) typu na aktuální a preferované klima školní třídy

Comparison of Pupils' Views Attending Standard and Alternative (Waldorfians') Schools on Actual and Preferred Classroom Climates
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat názory žáků na aktuální i preferované klima ve třídě a zjistit rozdíly v těchto názorech mezi 1) žáky druhého stupně základních standardních a waldorfských škol, 2) děvčaty a chlapci a 3) žáky jednotlivých ročníků. Klima třídy bylo měřeno českou verzí dotazníku CES (Classroom environment scale) s názvem Dotazník sociálního klimatu školní třídy v překladu …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to describe and analyse opinions of pupils on actual and preferred classroom climates and taking in account these opinions to find out the differences in these views within pupils of the middle schools: 1) attending of standard and Waldorfs´ schools; 2) views influenced by gender differences and 3) the views affected by the various years of pupils´ studies. The classroom …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta