Porovnání názorů žáků základní školy standardního a alternativního (waldorfského) typu na aktuální a preferované klima školní třídy – Mgr. Edita Vrbová
Mgr. Edita Vrbová
Master's thesis
Porovnání názorů žáků základní školy standardního a alternativního (waldorfského) typu na aktuální a preferované klima školní třídy
Comparison of Pupils' Views Attending Standard and Alternative (Waldorfians') Schools on Actual and Preferred Classroom Climates
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat názory žáků na aktuální i preferované klima ve třídě a zjistit rozdíly v těchto názorech mezi 1) žáky druhého stupně základních standardních a waldorfských škol, 2) děvčaty a chlapci a 3) žáky jednotlivých ročníků. Klima třídy bylo měřeno českou verzí dotazníku CES (Classroom environment scale) s názvem Dotazník sociálního klimatu školní třídy v překladu …viacAbstract:
The main aim of this thesis is to describe and analyse opinions of pupils on actual and preferred classroom climates and taking in account these opinions to find out the differences in these views within pupils of the middle schools: 1) attending of standard and Waldorfs´ schools; 2) views influenced by gender differences and 3) the views affected by the various years of pupils´ studies. The classroom …viacKľúčové slová
aktuální klima školní třídy preferované klima školní třídy standardní školy waldorfské školy porovnání názorů žáků rozdíly mezi děvčaty a chlapci Dotazník sociálního klimatu školní třídy actual classroom climate preferred classroom climate standard schools Waldorfs´ schools comparison of pupils´ views gender differences Classroom environment scale
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/db23d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRBOVÁ, Edita. \textit{Porovnání názorů žáků základní školy standardního a alternativního (waldorfského) typu na aktuální a preferované klima školní třídy}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ddd8ia/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Mapování sociálního klimatu na 1. stupni ZŠ
Kateřina Tománková -
Začínající ředitelka v MŠ a její vliv na změny sociálního klimatu na pracovišti
Monika FANTOVÁ -
Změny ve vývoji sociálního klimatu školní třídy
Tereza Johnová -
Analýza mezilidských vztahů a sociálního klimatu ve třídě základní školy, kterou navštěvuje žák s dyslexií
Zuzana Doleželová -
Vliv třídního učitele na utváření klimatu třídy
Petra Morcová -
Kvantitativní výzkum sociálního klimatu tříd gymnázií
Eliška BOOROVÁ -
Charakteristiky sociálního klimatu školní třídy na střední odborné škole
Robert LEFAN