Bc. Mária Dajčárová

Bakalářská práce

Marketing cílený na děti

Marketing to children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ukázat, jaký mají média vliv na děti. I to, jak ovlivňují rodiče. Práce se zabývá tím, jak marketingové komunikační aktivity ovlivňují spotřebitelské chování rodičů, zejména na jejich prosazení nákupu dětského zboží. Marketingové společnosti vynakládají nemalé finanční zdroje na oslovení rodičů, aby je přesvědčili ke spotřebitelskému chování, a to do věku, kdy dítě nedisponuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to point out the influence of the media on children and their parents. The thesis is focusing on the way how marketing communication activities affect parent's consumer behavior, and especially on their enforced buying of the children's goods.Marketing companies spend considerable financial resources on reaching out to parents to persuade them to engage in the consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Frýda
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní