Consumer Behavior - Online Shopping in India – Arun Chhokar
Arun Chhokar
Diplomová práce
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Abstract:
The purpose of the diploma thesis is to study consumer decision-making and preferences, discover peculiarities of consumer behavior in online shopping, identify factors, which affect decision-making during online shopping and define key managerial implication concerning the development of effective marketing strategy that could facilitate consumer engagement and provide a competitive advantage for …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy
Název
Vložil
Vloženo
Práva