Analýza vztahu učitele a žáka ve výuce Výchovy k občanství – Bc. Jiří SEMORÁD
Bc. Jiří SEMORÁD
Diplomová práce
Analýza vztahu učitele a žáka ve výuce Výchovy k občanství
Analysis of the relationship between teacher and pupil in teaching citizenship education
Anotace:
Tématem této diplomové práce je zanalyzovat budování vztahu mezi učitelem a žákem v hodinách výchovy k občanství, zejména se zaměřit na jevy, které formují pozitivní vztah. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů učitel, žák, výchova k občanství a budování vztahu mezi učitelem a žákem. Praktická část se zabývá rozklíčováním pozitivních jevů, které diplomant zaznamenal při náslechových hodinách …víceAbstract:
The topic of this thesis is to analyze the process of building a relationship between teacher and student in civic education classes, in particular, to focus on the phenomena that form a positive relationship. The theoretical part focuses on defining the concepts of teacher, pupil, civics education, and building the relationship between teacher and pupil. The practical part deals with decoding positive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Laibrt
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEMORÁD, Jiří. Analýza vztahu učitele a žáka ve výuce Výchovy k občanství. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Zsn-SVsn
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Daniel Vydra -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Silvie Frolová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Simona Štrbáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská
Název
Vložil
Vloženo
Práva