Žák s poruchou binokulárního vidění v kontextu klimatu třídy prvního stupně základní školy – Mgr. Zuzana Šlahorová
Mgr. Zuzana Šlahorová
Bakalářská práce
Žák s poruchou binokulárního vidění v kontextu klimatu třídy prvního stupně základní školy
Pupil with binocular vision disorder in climate of class at elementary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá žákem s poruchou binokulárního vidění v raném školním věku v kontextu školní třídy na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na poruchy binokulárního vidění, které vymezuje a uvádí také způsoby jejich nápravy a terapie. Taktéž charakterizuje psychický vývoj dítěte v raném školním věku. Definuje pojem klima třídy, faktory …víceAbstract:
The thesis deals with a pupil with binocular vision disorder at the early school age in climate of class at elementary school. The theoretical part defines the disordres of binocular vision and gives methods of correction and therapy. It also deals with psychological development of a pupil at the early school age. The thesis defines the term climate of school class and the factors that can influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xrxr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Nora Jágerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Světlana Baborská -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku
Jana Kopecká -
Tvorba Iy Procházkové pro děti předškolního a raně školního věku
Hana KRYLOVÁ -
Návštěvnost ZUŠ předškolními a raně školními dětmi v Hradci Králové
Tereza Müllerová -
Školní družina v rámci waldorfského vzdělávání
Gabriela Kladivová -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Conversion of the Intersection of Streets Hlavni Trida and Francouzska in Ostrava-Poruba
Shad Mahmood