Posouzení věrnostních programů retailových řetězců s potravinami a formulace návrhů na zlepšení – Mariia Skrypnykova
Mariia Skrypnykova
Diplomová práce
Posouzení věrnostních programů retailových řetězců s potravinami a formulace návrhů na zlepšení
Evaluation of loyalty programs of retail food chains
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zmapováním věrnostních programů retailových řetězců s potravinami. Cílem práce je zhodnotit věrnostní programy vybraných německých a českých retailových řetězců a navrhnout koncept ideálního věrnostního programu pro obchodní řetězec s potravinami. V první části je popsána historie věrnostních programů, dále jsou představené typy věrnostních programů a základní metody měření …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the loyalty programs of retail food chains. The aim of the thesis is to evaluate the loyalty programs of selected German and Czech retail chains and to propose a concept of an ideal loyalty program for a grocery store. The first part describes the history of loyalty programs, then the types of loyalty programs and the basic methods of measuring the effectiveness of loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lokalizační strategie maloobchodních potravinových řetězců v Brně
Jan Panovský -
Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
Iva Seďová -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová