Barbora VUOVÁ

Bachelor's thesis

Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry

The comparison of used communication mix Techmania Science Center with selected science centers
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center v Plzni a následné srovnání se zahraničními science centry. Teoretická část představuje úvod do marketingové komunikace a popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část obsahuje základní charakteristiku společnosti, její portfolio služeb a zhodnocuje dosavadní propagační aktivity …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of a non-profit organization Techmania Science Center in Pilsen and following comparison with foreign science centers. The theoretical part deals with marketing communication and describes the individual tools of communications mix. The practical part contains the basic characteristics of the company, its portfolio and current promotional activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Čechurová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VUOVÁ, Barbora. Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/